EKP.png

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.strojna.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), zato vam svetujemo, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo in podrobno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila) in je ob vsaki oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja, z oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Trgovina.strojna.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Strojna Maribor d.o.o. v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika trgovina.strojna.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. b) kontaktne naslove za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, vključno z garancijskimi pogoji
  4. d) dostopnost izdelkov
  5. e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave ali prevzema)
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene z razvidnim prikazom ali že vsebujejo vse davke in stroške prevoza
  7. g) način plačila in dostave
  8. h) časovno veljavnost ponudbe
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
  10. j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini trgovina.strojna.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po ponudbi/predračunu (s predhodnim nakazilom)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila (UPN bančno nakazilo). V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali predračun z vsemi podatki za izvedbo plačila. Ko izvedete plačilo predračuna in so sredstva vašega plačila knjižena na našem bančnem računu, bo vaše naročilo takoj obdelano do konca in s tem dostava/prevzem blaga. Prosimo, da s plačilom počakate na veljaven predračun s sklicem za vaše naročilo in ne opravljate plačila pred prejemom predračuna.

  1. Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico preko spleta

V primeru, da želite plačati s kreditno oziroma plačilno kartico takoj ob zaključku naročila izberite možnost Kreditna kartica (Stripe). Ob oddaji naročila boste preusmerjeni na varno povezavo za izvedbo plačila.

Omogočamo plačilo s karticami BA Maestro, MasterCard, Visa in Diners Club.

Nakup z omenjenimi karticami je možen samo pod pogojem, da vam vaša banka omogoča spletne nakupe in v okviru z razpoložljivim limitom na vaši kartici.

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini trgovina.strojna.siso navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Dobavni rok

Dobavniroki se lahko razlikujejo glede na kraj dostave in razpoložljivost našega logističnega partnerja. V primeru nepričakovanih okoliščin, kot so naravne nesreče, prometni zastoji ali drugi dogodki, ki lahko ovirajo dostavo se lahko dostavni časi podaljšajo. V takih primerih se bomo potrudili, da vas čim prej obvestimo o spremembah o dostavnem času. Za morebitne zamude, poškodbe ali izgube blaga med dostavo ne prevzemamo nobene odgovornosti, razen če so posledica naše neposredne krivde.

Ali so vsi izdelki na spletni strani na zalogi?

Vsi izdelki so označeni in osveženi zobvestilom o zalogi»Na zalogi« v skladišču. Izdelkov, ki jih trenutno nimamo imajo oznako: »Trenutno ni na zalogi«. Izdelek se kljub temu lahko kupi in se stranki dostavi ali ga prevzame pri nas takoj, ko ga dobimo. Stranko o tem tudi obvestimo.

Postopek nakupa in hramba podatkov

Postopek nakupa:

  1. Naročilo in oddaja naročila

– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka v katalogu izdelka ali na sami strani izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se poleg gumba »Dodaj v košarico« pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

– Pregled spletne košarice:

V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak »Nadaljuj na blagajno«. V pregledu spletne košarice se lahko tudi vpiše morebitna koda ugodnosti (koda kupona). Ugodnost se obračuna v obrazcu za oddajo naročila.

– Obrazec za oddajo naročila:

V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje, spremembo ali izbris izbire.

– Predogled podatkov vašega naročila:

V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je stranka vnesla.

– Oddaja naročila:

Kupec opravi nakup s klikom na gumb »Kupite sedaj«

V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 02 300 41 11 ali trgovina@strojna.si. Prav tako nas lahko na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Hramba podatkov

Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.

Stranka po oddaji naročila prejme potrdilo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail trgovina@strojna.si. Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo znedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Pravica do odstopa od nakupa ne velja, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku trgovina.strojna.siso takšne narave, da jih je moč vrniti. Vračilo kupnine mora ponudnik opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu blaga. Ponudnik vrne prejeto kupnino potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti v skladu z garancijskimi pogoji in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Reklamacija (stvarna napaka, garancija, poškodba)

Reklamacije naših storitev:

V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da izpolnite »Obrazec za vračilo izdelka«, priložite kopijo računa in ga skupaj z blagom v roku 14 dni od prevzema vrnete na naš naslov.

Reklamacija dostave

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku in sicer najkasneje v roku 7 koledarskih dni od prevzema/dostave blaga. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da nam paket vrnete v enakem stanju, kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali ali odstranili. Če je originalni paket preveč poškodovan ali uničen, vsebino zapakirajte v nov paket s priloženo originalno poškodovano embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe, ter izpolnite in priložite zapisnik o poškodovani pošiljki.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

Napačen artikel v pošiljki

Ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili? Opravičujemo se vam za nevšečnosti, ob enem pa vas prosimo, da nam artikel vrnete, da ga zamenjamo s pravim ali na vašo željo vrnemo kupnino. Izpolnite»Obrazec za vračilo blaga«, priložite kopijo računa in ga skupaj z blagom v roku 14 dni od prevzema vrnite na naš naslov.

Uveljavljanje garancije

Za izdelke kupljene pri nas, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s priložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen ponudnik trgovina.strojna.siali pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je ponudnik ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora ponudnik potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če ponudnik v roku 45 dni od prejema zahteve ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Kaj garancija ne krije?

  • normalne obrabe izdelka,
  • mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.), napak, poškodb ali škode, povzročene z nepravilno uporabo izdelka (npr. izpostavljen vlagi in mokroti, ter ekstremnim vremenskim spremembam, itd.),
  • odprtje, modificiranje ali popravilo s strani tretje osebe,
  • garancija ne krije okvar oz. napak, ki so nastale zaradi uporabe ali povezovanja izdelka s katero koli opremo, ter storitvami drugih proizvajalcev in ponudnikov,
  • artikli, ki niso kupljeni v naši spletni trgovini.

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Za stvarno napako se smatra, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Stvarna napaka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu. O napaki mora potrošnik prodajalca obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake (po preteku dveh let od nakupa pa prodajalec za napake ne odgovarja več).

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik ponudniku v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Za uveljavitev stvarne napake na blagu izpolnite »Obrazec za vračilo izdelka« in na njem označite »Uveljavljanje stvarne napake« z opisom napake, ter priložite kopijo računa.

Dostava in osebni prevzem

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na zgoraj navedenem prevzemnem mestu. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko.

Dostava blaga

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Strošek dostave je naveden v tabeli z informacijami v spletni trgovini za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Čas dostave

Dostava se izvaja med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Za naročila oddanado 14.00 ure, bojo vse pošiljke praviloma odpremljene naslednji dan. Če vas v času dostave ni doma, vam bo uslužbenec dostavnega podjetja pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani naslednji dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Preko maila ali po telefonu vas bomo obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Osebni prevzem

Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru od ponedeljka do petka med 7.00 in 15.00 uro (ostali prevzemni termini so možni le po predhodnem dogovoru) na sedežu ponudnika trgovina.strojna.si, Linhartova ulica 11, 2000 Maribor.

Možen je zgolj prevzem že plačanega blaga, zato vas bomo pred prevzemom vsekakor pravočasno obvestili, da je vaše blago pripravljeno.

Za termin osebnega prevzema vas prosimo, da nas kontaktirate na telefon 02 300 41 11 ali trgovina@strojna.si.

Napotki ob prevzemu blaga

Pri podjetju Strojna Maribor d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:

– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na trgovina@strojna.si, da preverimo ali je bila dobava/dostava na vaš naslov pravilna.

– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer lahko odprtje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odprtjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave:

Ko vam dostavno podjetje dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti. Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite uslužbenca dostavnega podjetja. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti uslužbenca dostavnega podjetja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo pridobiti nov ustrezen izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek. To storite tako, da nam v roku 7 dni od prevzema vrnete izdelek z opisom vračila. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo poskusili rešiti v najkrajšem možnem času in vam nato poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino.

Kode ugodnosti

Kode ugodnosti so časovno omejene, vezane na posamične izdelke ali skupine izdelkov ter nudijo različne vrste ugodnosti (npr. brezplačno dostavo, dodaten prihranek,…). Največkrat jih lahko najdete na posamezni strani izdelka, na naših ostalih podstraneh in drugih kanalih.

Kako uporabiti kodo ugodnosti:

Kodo ugodnosti vpišete v zaključku nakupa, na mesto: »Unovči kupon«.Kliknite tukaj za vnos kode vnesete kodo kupona in nato izpolnite preostale podatke kot so naslov, način plačila, način dostave, itd.

Postopek nakupa nato nadaljujete do zadnjega koraka, kjer boste v povzetku vsebine vašega naročila videli, da ste uspešno vnesli kodo ugodnosti.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po 46. členu OZ. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil.

Pritožbe in spori

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

– V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 02 300 41 11, ali po elektronski pošti na trgovina@strojna.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova trgovina@strojna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

– Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe v spletni trgovini https:// https://trgovina.strojna.si/, v spodnjem delu/nogi spletne trgovine.

– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ocene in mnenja

Vse ocene in mnenja oddane na spletni strani trgovina.strojna.sipripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve.

Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani trgovina.strojna.si. Trgovina.strojna.sibo pred samo objavo ocene in mnenja, slednje pregledala in presodila ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne, neresnične in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani trgovina.strojna.si.

S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da trgovina.strojna.sioceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu

trgovina.strojna.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na trgovina.strojna.si.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina https://trgovina.strojna.si/in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Sedež podjetja:

Strojna Maribor d.o.o.

Linhartova ulica 11

2000 Maribor

Transakcijski račun odprt pri Sparkasse d.d.: SI56 3400 0102 2466 306

BIC/SWIFT: KSPKSI22

ID za DDV: SI87491222

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 5033390

Pogoji poslovanja veljajo od 21.2.2023

WEB APLIKACIJA

On-line izbor gonil

WEB KATALOG

Prelistajte naš katalog

PRODAJNA MREŽA

Kje smo

Kontaktni obrazec

Scroll to Top